De vraag naar onze Post-MBO opleidingen voor doktersassistenten groeit. Daarom zijn wij op zoek naar nieuwe docenten voor de volgende opleidingen: CVRM, Ouderenzorg en Wondzorg.
De vraag naar onze Post-MBO opleidingen voor doktersassistenten groeit. Daarom zijn wij voor de onderstaande opleidingen op zoek naar nieuwe docenten voor diverse locaties in Nederland.
Voor meer informatie over de onderstaande vacatures kun je contact opnemen met José Lentz-Peters.
Ben jij een kaderarts Hart- en Vaatziekten of huisarts die affiniteit heeft met het onderwerp en heb je ervaring met lesgeven?
Dan zoeken wij jou!
De Post-MBO CVRM bestaat uit 3 lesdagen van 6 uur. Deelnemers volgen ter voorbereiding op iedere bijeenkomst een e-learning in de digitale leeromgeving. De opleiding wordt afgesloten met een online theorie-examen en een stage van 3 maanden. Docenten beoordelen de ingeleverde stagedocumenten waaronder een opname, een protocol en een aftekenlijst.
Aspirant docenten lopen eerst een opleiding mee.
Ben jij die huisarts en flexibel inzetbaar, stuur dan een korte toelichting en je CV naar José Lentz-Peters van Stichting DOKh.
Ben jij een kaderarts Ouderengeneeskunde die ervaring heeft met lesgeven en die het belangrijk vindt, dat de doktersassistent wordt ingezet om de zorg voor de oudere patiënt in de praktijk blijvend mogelijk te maken?
Dan zoeken wij jou!
De Post-MBO Ouderenzorg opleiding bestaat uit 4 lesdagen van 6 uur. Deelnemers volgen 3 e-learnings in de digitale leeromgeving en een stage bestaande uit diverse praktijkopdrachten voor in het portfolio die door de docenten worden beoordeeld. In de docentenhandleiding staat omschreven, wat er van de docenten wordt verwacht.
Aspirant docenten lopen eerst een training mee.
Ben jij die huisarts en flexibel inzetbaar, stuur dan een korte toelichting en je CV naar José Lentz-Peters van Stichting DOKh.
Ben jij wondverpleegkundige of huisarts die affiniteit heeft met het onderwerp en heb je ervaring met lesgeven?
Dan zoeken wij jou!
De Post-MBO Wondzorg bestaat uit 4 lesdagen van 6 uur. Deelnemers volgen de theorie in een digitale leeromgeving. Na de bijeenkomsten is er een stage met diverse praktijkopdrachten die door de docenten worden beoordeeld. In de docentenhandleiding staat omschreven, wat er van de docenten wordt verwacht.
Aspirant docenten lopen eerst een training mee.
Ben jij die huisarts of wondverpleegkundige en flexibel inzetbaar, stuur dan een korte toelichting en je CV naar José Lentz-Peters van Stichting DOKh.