In onderstaand artikel wordt het verschil tussen een complicatie en calamiteit uitgelegd.
Patricia Nep werkt als klachtenfunctionaris voor DOKh. Maar wat doet een klachtenfunctionaris nu eigenlijk? En wat kan zij voor u als zorgverlener betekenen? Patricia legt het u uit!
Soms wordt een klacht een geschil en volgt een zitting bij de geschilleninstantie. Met wie krijg je eigenlijk te maken bij een zitting en hoe gaat de procedure in zijn werk? In dit interview...
Stichting DOKh sprak met Laura Pronk van Zusters@Work over succesvolle zij-instroomtrajecten voor doktersassistenten. ‘Als we niets doen wordt het tekort alleen maar groter’.
Heeft u een nascholingsabonnement bij Stichting DOKh? Dan kunnen wij hier gratis uw vacature plaatsen. Deze blijft dan 1 maand op onze site staan. Voor niet-leden bedragen de kosten € 50,-. U kunt...
Luister naar onze klachtenfunctionaris Patricia Nep Wist je dat onze klachtenfunctionaris Patricia Nep onlangs te gast was in de podcast van de studievereniging van verloskundigen uit Groningen? In...
We komen graag met je in contact wanneer je interesse hebt om bij ons te komen lesgeven. We hebben momenteel geen vacatures voor docenten maar noteren graag waar jouw interesse en specialiteit ligt...
Een vrouw van 25 bezoekt je spreekuur vanwege pijn op de borst en een benauwd gevoel. Je onderzoekt haar en komt tot de conclusie dat er sprake is van spierpijn. Twee dagen later wordt ze, na een...